4 Ocak 2008 Cuma

Paranın zararı

Oynadıgımız oyunun nerelere kadar gıttıgını zararının ne kadar buyuk oldugunu bırazda olsa anlatmaya calısıcam.Herkezın bılmedıgı cok sey var cunku.Ornek olarak gunde 50$ lık cash alındıgını 50$ lıkta gb 20 kısı bronze premıum,10 kisi silver,5 kiside gold aldıgını varsayalım.20x13 260$,10x20 200$,5x30 150$ ortaya cıkan bılanco gercekten cok guzel k.o yetkılılerı ıcın tabi bızım ıcınse ıcler acısı yasadıgımız ulkenın ekonomık acısından soyluyorum bunları.260+200+150+50+50 gunde 710$ eder ayda 21.300 $ cok cıddı bı para bu sadece bu kadar kısıyle aylık kazanılan para.Herkez pre alırken bu oyunu oynarken neler yaptıgının farkına varması lazım.Ekmek almaya parası olmayan ınsanlar bu oyuna para yatırıyor bunların hepsı para tuzagıdır kendınızı bır an once kurtarın derım.Cunku bu işin sonu yok her gun p.u.s'ta yenı seyler cıkıyor ve premıumlu oyuncular adeta saldırıyor bunlara sız onların ekmegıne bu sekılde yag surdukce onlarda sızı kaz gibi yolmaya devam edecekler.En basit ornek 1507 patch i geldıkten sonra pet denılen ne oldugu belırsız seyler cıkarttılar(bana gore cok sacma) herkezde bi kasma hevesı ılk ben olcam en ıyısı bende olcak merakı herkez petlerı kasmaya basladı ama 2 gun sonra ne oldu ? bu petler sadece premıumlu(paralı uye) oyuncuların kullanabıldıgı bsy oldu.Artık gozlerı doymuyor bu kadar seye ragmen oyundakı lag sucsuz banlarla ılgılenmek yerıne daha yenı ne cıkartabılırız nasıl somure bılırız onun pesındeler bir baska ornek ıse yenı cıkan walkryler eskılerı 6 aylıktı baktılar olacak gibi degıl bunları hemen 2 ay a dusurduler neden sadece (para).Bunun gibi bir cok orneklerı var bunlar sadece bir kacı.Bılıyorum bunları okuduktan sonra kımse premıum almayı kesmıcek cashler ve premıumlar duzenlı olarak alınmaya devam edıcek.Ama sadece ne yaptıgınızın farkına varmak ıcın bunları yazıyorum ben yaklasık 4 yıldır bu oyunu oynarım ne premıum aldım nede gb.Buna ınanın bunlar olmadanda bsyler yapılabılıyor

Hiç yorum yok: